אספלט קר מוכן לתיקון וסתימת בורות – בטיחות בכבישים

מה זה בעצם אספלטר קר ?

אספלט קר, או בקיצור אס"ק הוא בעצם חומר שמתייבש מאוד מהר שנועד לתיקון במשטחי בטון או אספלט בצורה קרה.

האס"ק בנוי משבבי אגרנט באיכות מאוד גבוהה בשילוב של ביטומן מיוחד.

האספלט הקר שלנו הוא ניתן למחיזור וידידותי לסביבה.

מיד לאחר ההידוק המקום שאותו תיקנו יהיה בעל התנגדות גבוה לעומס ויציבות מושלמת, בדיוק כמו באספלט חם, רק בתהליך מאוד מהיר ואפקטיבי שיחסוך לנו זמן וכסף רב.

תיקון בורות בכביש, במדרכה ובחניה בעזרת אס"ק הוא נוח מאוד וזה פתרון מושלם ויעיל.

במדריך הקצר הבא נסביר כיצד יש לבצע את התיקון באופן זריז על הצד הטוב ביותר, חשוב מאוד להכיר את העקרונות בעבודה עם אספלט קר וכך נמנע מתוצאות לא רצויות.

לצפייה במפרט לחצו על התמונה
אספלט קר מחיר
אספלט קר מוכן לתיקון וסתימת חורים

3 שלבים לעבודה עם אספלט מוכן

  1. לפני שמתחילים צריך להוציא אבנים או עצמים גדולים מהבור, לא צריך שהבור יהיה רק לגמרי רק צריך לנקות את הבור בשביל שיהיה אפשר למלא אותו טוב.

    בלי עצמים זרים שיצרו ואקום כמו לדוגמא: אבנים גדולות שהאספלט לא יוכל להכנס מתחת ולכן קודם כל נדאג להוציא אותם.

  2. המילוי באספט הקר, נכין את מספר השקים שצריך לפי גודל הבור, נמלא את הבור באספלט קר, עם כמה סנטימטרים מעל הגובה של השטח, מכיוון שכאשר נהדק את האספלט, הוא קצת ירד.

    יש לוודא שממלאים את הבור באופן מוחלט, וניתן ואף רצוי להשתמש בצד ההפוך של המגרפה בשביל לפזר את האספלט בצורה יותר טובה.

  3. הידוק האספלט, מס' דרכים :

    דרך 1 – שימוש בגלגלי רכב, ניתן לעבור על האספלט עם הרכב הלוך חזור בשביל להדק את האספלט באופן מוחלט.

    דרך 2 – מכשירים יעודיים – ניתן להשתמש בג'בקה ידנית או מכתש להידוק, אם הבור קטן לא נצטרך להשתמש במכשיר מסוים, אבל אם כבר יש לנו את המכשיר אז למה לא…

    דרך 3 – שימוש בכלי ידני כגון מוט ברזל, זה מוט שמחובר בחלק התחתון משטח ברזל רחב וניתן לדפוק איתו על האספלט בשביל להדקו.

    ניתן ורצוי לפתוח את הכביש מיד לאחר שלב ג' , שלב ההידוק ולמניעת דביקות אפשר לפזר חול מעל.

דוגמא לאיך עושים את זה בח"ול
חיים דרך סדק באספלט
לפעמים דרך סדק בכביש מתעוררים חיים

מה הם היתרונות של האספלט הקר ?

האספלט מיועד לשימוש מיידי ללא צורך בהכנה או ערבוב מוקדם.

אס"ק מגיע כבר מעורבב, הוא יציב ועמיד בעומס וניתן להשתמש מיד אחרי ההידוק, לכן ניתן לחזור ולהשתמש בכביש מהר מאוד ואין צורך לחכות שיתבייש.

אין לאספלט המוכן רגישות לקור ובגלל זה אפשר לעבוד איתו גם בגשם וגם בטמפרטורות נמוכות בכל עונה.

אינו דורש עובדים רבים, ומספיק עובד אחד טוב שיודע מה הוא עושה, בשביל לתקן מספר רב של בורות בזמן קצר ללא ציוד מורכב.

חיי המדף של השק הוא ארוך מאוד ומחזיק כ-12 חודשים.

אידאלי לכביש מקורצף ונעשה מחומרים ממוחזרים ולא דרוש שום תוספת, מאוד ידידותי ובטוח לשימוש לאדם

כמה טיפים קטנים :

  • אם הבור עמוק מדי – אל תמלאו הכל באספלט קר, שימו שכבה של חצץ ואז עליה את האספלט הקר.
  • אם הבור הוא לא סימטרי – זאת אומרת, שיש מפלס עמוק ומפלס פחות עמוק.

    שימו לב שאתם מוסיפים מספיק חומר, במיוחד באיזור העמוק יותר ותזכרו שהאספלט המוכן נדחס ולכן צריך לשים יותר מפני השטח.

אצלנו ע.ב מהנדסים תוכלו למצוא את החומר האיכותי ביותר בישראל, במחיר המשתלם ביותר !

מה המחיר אצלנו ?

המחיר ישתנה לפי כמות ההזמנה, לבירורים חייגו : 04-827-0779

תקנות בזמן תיקונים בכביש

כמובן שישנם תקנות שיש לעבוד על פיהם לפי התקנות של מדינת ישראל. 
לקריאה מעמיקה לחצו על הכפתור >>>

החובה על שמירת הבטיחות בכבישים בדרכים חלה על קבלן ביצוע העבודה ! 

ויש לבצע סימון נתיבים ע"י קונוסים ושאר אביזרים >> קונוסים למכירה